środa, 21 stycznia 2015

Co u mnie?

                                                                     Hej <3
Tak jak widzicie z tytule posta jest"co u mnie" czyli co działo się u mnie w najbliższym czasie. No więc tak jak zauwazyliście kilka wojewódz ma już ferie są to 4 województwa, w tym przypadku moje Mazowieckie. Moje plany na ferie są jakieś super ale mam nadzieje, że spędzę je bardzo fajnie i ciekawie no więc tak przez ten tydz jak narazie nie działo się nic ciekawego u mnie w mieście spadł trochę śnieg więc bardzo fajnie czas spędziłam na dworze z moim młodszym bratem i starszą siostrą oraz zwierzakami :) no, w tym tyg planuje iść też na jakąś sesję i dodać parę zdjęć na bloga :3 ... W 2 tyg ferii ma przyjść do mnie moja koleżanka na noc więc będzie napewno fajnie chciałybyśmy zrobić jakieś challenge :) i napewno jeszcze jakiś nie zapowiedziany wyjazd się trafi. A wy? Jak spędzacie ferie? <3

6 komentarzy:

  1. Obserwacja za obserwacje ? Zacznij kochana a zrewanżuje się ! Świetny blog będę częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ferie :) przydałoby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jadę na kilka dni do Sztutowa, na pewno odwiedzę dziadków i oczywiście nie może zabraknąć spotkań z przyjaciółmi! Świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij i daj znać u mnie a na 100% się zrewanżuje :) madziksblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana czekam na nową notkę :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń