sobota, 3 stycznia 2015

"Postanowienia na rok 2015"

                                                           Hej :* !  
 Pewnie jak każda blogerka ma już na swoim blogu post o tytule"Postanowienia na rok 2015". A więc przyszedł czas na mnie. Tych postanowień za dużo nie ma ale coś tam jest! :)
1.Lepiej się uczyć!
2.Zacząć oszczędzać
3.Zacząć czytać książki
4.Mam nadzieję, że w tym roku jakoś się zbiorę i zacznę odglądać jakiś serial taki jak:"Pretty Little Liars"
5.Zacznę ćwiczyć!
6.Oczywiście być jak najbardziej aktywna na blogu
7.Zdrowo się odrzywiać!
8Zacznę sprzątać w moim pokoju, chociaż 2-3 razy w tygodniu :)

 Tak jak mówiłam nie jest tego megaaa dużo ale jednak coś tam postanowiłam zrobić na ten rok 2015 ! :)
 A wy jakie macie postanowienia na rok 2015? Piszcie w komentarzach :D
 Obs/Obs? <3 Chętnie zaobserwuje! :* 
                                                             Miłego wieczoru ! <3

15 komentarzy:

  1. Fajny post :) Obserwuje i licze na rewanż :))) agaata202.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że wytrwasz w tych postanowieniach! :D Życzę szczęśliwego Nowego Roku :)
    Pytałas o obserwację, ja już c:
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytałaś o obserwację ;*
    ja już :)
    http://werreqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje, i czekam na uczciwy rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne postanowienia :)
    obserwujemy?

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. oby 2015 byl rokiem spelniania marzen!
    [poza tym swietny masz blog, chetnie zaobserwuje i będę wpadała częściej, pozdrawiam Cię serdecznie!
    Dorey - mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne postanowienia. Chociaż ja już czytam książki i oszczędzam. W tym roku szczególny nacisk biorę na szkołę i moje hobby :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze jak i obserwacje! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mamy kilka podobnych postanowień ;) mam nadzieje, że uda nam się w nich wytrwać do końca roku ;d
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę ;)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj ja też powinnam zacząć czytać książki!
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w postanowieniach!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://wobiektywiezycia.blogspot.com/
    Obserwujemy, daj znać u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam w planach lepiej się uczyć,zobaczymy co z tego wyjdzie :3
    Fajne postanowienia,życzę ci abyś wszystkie zrealizowała :)
    Pozdrawiam(może obserwujemy ? )
    Mój blog- klik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużej wytrwałości w postanowieniach! :)

    Co powiesz o wzajemnej obserwacji? :) Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo postanowień :) Życzę wytrwałości :))

    obserwujemy ? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog! Mam nadzieję, że mój również Cię zainteresuje i zaobserwujesz :)
    sanxra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuje za miły komentarz na moim blogu. Moje postanowienia są takie same jak twoje :))
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję.
    Zapraszam do mnie
    http://poprostukllaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń