niedziela, 4 stycznia 2015

Konkurs! :)

                                                       Hejka kochani :*
  Dziś mam dla was takiego chyba najbardziej interesującego posta z tych wzystkich 2 xD
Jest to konkurs. W konkursie chodzi o to kto mi zrobi najładniejszy design! :) Kto chce brać udział w tym konkursie należy mnie zaobserwować i dodać jakiś miły komentarz do ostatniego posta :) Chętni piszą do mnie na moją poczte : wikakowalska7@interia.pl wyniki konkursu będą rozszczygnięte : 06.01.2015 :)
                                                         Zapraszam do konkursu :)

5 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim :3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobie niedlugo konkurs na design :)
    chetnie bede czytać Cię dalej !<3
    Mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej (rosewithcherry) ale usunięto mojego bloga. masz ochotę na ponowną obserwację na moim nowym blogu? http://similarose.blogspot.com/ zacznij i daj znać u mnie, buziak

    OdpowiedzUsuń